понедельник, 22 февраля 2021 г.

Весела подорож до звірят

 

Комунальний дошкільний навчальний заклад – Навчально виховний комплекс-«Дошкільний навчальний заклад – Загальний навчальний заклад» – Школа І ступеня

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття з сенсорного виховання та аплікації

«Весела подорож до звірят»

У першій молодшій групі

 



 

Вихователь: Карюк О.О

м. Марганець 2021р.

Мета: учити порівнювати предмети за величиною; великий-маленький, довгий-короткий, складати ціле з окремих частин; продовжувати розрізняти геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; учити розрізняти й називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний, чорний); розвивати дрібну моторику рук; кольорове сприйняття; виховувати пізнавальний інтерес до навколишньої дійсності.

Матеріал: доріжка з геометричними фігурами, іграшки-звірята, розвивальна гра «Пазли», паперові тарілочки, кульки з серветок, клей, картки з геометричними фігурами.

Хід заняття

Організаційний момент

Ви сьогодні рано встали,

У садочок поспішали

Одне одному посміхніться,

Та на мене подивіться.

Бачите, до нас завітали гості, давайте привітаємось ( діти вітаються).

Сьогодні я хочу запросити вас у цікаву подорож. А вирушимо ми сьогодні на потязі. Сідайте зручненько, ось вам квитки.

От ми з вами і приїхали . Виходьте з потягу. Ось ми підійшли до чарівного лісу. Хто це на гілці сидить? (Ворона) Ой, знаєте що вона мені сказала? Ми зможемо пройти по казковій стежині, але спочатку потрібно виконати завдання. На ваших квиточках зображені геометричні фігури, на доріжці теж. Потрібно знайти на ній таку саму фігуру, як на квитках. (Діти називають) Тепер можемо йти по стежинці.

До кого привела нас казкова стежинка? Які звірята тут є? Скільки їх? Що у звіряток є в кінці спинки? (Хвостики) А у нас є? Чому?( немає, бо ми люди) Звірятка  сперечалися між собою, в кого вушка короткі, а в кого хвостик довший. Давайте мі їх помиримо і порівняємо. У білочки хвостик довгий, а у зайчика … короткий;  у зайчика вушка довгі, а у ведмедика – короткі. Скажіть, у кого із звіряток довгі хвостики? У кого короткі? Молодці які. Тепер трішки порухаємось

Фіз хвилинка

Разом до лісу ми прийшли

Звіряток скільки в нім знайшли

Пухнастий зайчик сів, чекає

Довгі вушка зайчик має.

А ось білочка стрибає

Коротенькі вушка має.

Йде ведмедик клишоногий

Ой які великі кроки.

Біжить лисичка за ним з довгим хвостиком рудим.

Всі звірятка стали

До мене пострибали.

А звіряток цікавить ще, чи добре ви їх запам’ятали. Ось вони дали мені половинку своєї фотографії. А другу вам потрібно знайти і скласти.

От, добре справились з завданням. Перед тим, як повернутися до дитячого садочка ми зробимо подарунки тваринкам. Сідайте до столу. Погляньте, ось тарілочки ( якого вони кольору?) і кульки. Так от, ми прикрасимо тарілочки кольоровими кульками. Подивіться, як це робитиму я.

Занурюю кульку у клей і притискаю до тарілочки. А тепер ви спробуйте.

Самостійна робота  дітей.

Гарні вийшли тарілочки, звірятам сподобається.

Ось вже час вертатися до дитячого садка. Пам’ятаєте, як ми йшли до лісу ( по казковій стежині), от по доріжці ми повернимося назад. Ходімо.

Малята, пригадайте, де ми з вами були і що бачили? Про які кольори сьогодні говорили? Які фігури називали? А от і гостинчики від звіряток( печиво).



Комментариев нет:

Отправить комментарий